Czytasz dzięki

Bez śladu tandety

opublikowano: 01-07-2015, 22:00

Miejski samochód to dzisiaj już raczej konieczność, a nie fanaberia. Ale jeśli kupujesz go oczami, to Skoda nie ma szans.

Miejskie auto to rozsądny wybór. Jest małe, ale na ogół pojemne, oszczędne, niedrogie i doskonale spisuje się jako drugi pojazd w rodzinie, przeznaczony do podwózek dzieci do szkoły, siebie do pracy i całej rodziny na zakupy (niewielkie). W Polsce od miejskich samochodów wymaga się jednak więcej.

Skoda Citigo
Arc

Często to jedyny samochód w domu, czym zyskuje tytuł auta rodzinnego. A jeśli głowa rodziny prowadzi biznes, to również służbowego woła roboczego. Trochę dużo jak na wątłą konstrukcję niewielkiego pojazdu z segmentu A. Kia doskonale o tym wie. Dlatego jej najmniejsze auto można wyposażyć w wiele gadżetów z wyższych klas, z podgrzewaną kierownicą włącznie. My jednak stawiamy dzisiaj na niską cenę na starcie. Dlatego jedyną „fanaberią”, jaką proponujemy, jest pięciodrzwiowe nadwozie, znacząco podnoszące użyteczność. Proponujemy też wyposażenie auta w fabryczną instalację LPG.

A poza tym już tylko to, co zawiera podstawowy dla tego modelu pakiet wyposażenia M. Jako alternatywę proponujemy auto najchętniej wybierane w polskich salonach (oczywiście w segmencie A). Skoda Citigo to bardzo porównywalny pojazd. Jest, co prawda, nieco droższa, ale i o wiele lepiej wyposażona. No i mniej pali. Ale jest też (to bardzo subiektywne odczucie) brzydka.

Oba auta – Picanto i Citigo – są dojrzałe konstrukcyjnie, przystają do obecnych standardów i dają sporo zadowolenia użytkownikom. Choć to jedne z najtańszych aut na rynku, nie ma w nich nawet śladu tandety.

Jakość wykonania jest w pełni akceptowalna, a komfort jazdy jak na wehikuły ledwie przekraczające 3,5 m długości zaskakująco duży. Producenci z Korei i Czech udowodnili, że samochód miejski, nawet ten z najniższej półki, może być przyjemnym środkiem transportu. Pozostaje tylko wybrać.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Bołtryk

Polecane