Branżowe zmiany kadrowe

ZŁO
opublikowano: 11-06-2008, 00:00

Aleksander Kania

Dotychczasowy szef sprzedaży technologii Oracle do sektora usług finansowych objął stanowisko szefa sprzedaży do klientów strategicznych. Aleksander Kania pracuje w Oracle Polska od 2000 r. Początkowo był zatrudniony jako konsultant w dziale wsparcia sprzedaży rozwiązań CRM, a od 2001 r. w dziale sprzedaży technologii, gdzie zajmował się klientami strategicznymi sektora bankowego i ubezpieczeniowego. W kwietniu 2005 r. został mianowany dyrektorem sprzedaży technologii w zespole obsługującym dużych klientów z sektora usług finansowych. Aleksander Kania jest absolwentem SGH w Warszawie. Ukończył także półroczny staż na uniwersytecie w Dunkierce w specjalizacji handlu międzynarodowego.

Dariusz Marnic

Nowy szef marketingu HTC Poland. Absolwent Collegium MISH Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowego studium w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie. Przez ostatnie trzy lata był związany z firmą LG Electronics Polska. Interesuje go literatura, varsaviana i traperskie wyprawy kajakowe.

Krzysztof Asare

Obejmie stanowisko kierownika sprzedaży w firmie HTC Poland. Wcześniej brał udział w projektach z dziedziny zarządzania produktami, uczestniczył też w europejskich projektach związanych z rozwojem i promocją produktów w sieciach elektro z grupy Metro (Media Markt i Saturn). Ma 36 lat.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ZŁO

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu