BRE Bank chce ocieplić swój wizerunek

Presserwis, DI
opublikowano: 2009-09-03 09:16

Do połowy października potrwa kampania BRE Banku skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw. Działania pt. ”Inaczej nie umiemy” mają podkreślić, że wysokie standardy obsługi wypracowane we współpracy z klientami korporacyjnymi przekładają się także na segment MSP - podał Presserwis.

Bank przedstawia korzyści wynikające ze współpracy z nim. Kampania wprowadza na rynek także odświeżone logo i wizerunek banku, który ma być teraz cieplejszy. Reklamy ukazują się w dziennikach (”Gazeta Wyborcza”, ”Rzeczpospolita”, ”Gazeta Prawna”) i w tygodnikach (”Polityka”, ”Forum”, ”Newsweek Polska”, ”Wprost”). Zaplanowano także działania w Internecie. Dla wzmocnienia kampanii w Warszawie wzięto pod uwagę również radio (Tok FM i PiN) oraz outdoor. Kreacje przygotowała agencja Red8 Communications Group, a layouty internetowe - Unlimited. Media tradycyjne zaplanował MPG, za zakup mediów internetowych odpowiadał Media Contacts.

Organizator

Puls Biznesu

Autor rankingu

Coface