Bank przedstawia korzyści wynikające ze współpracy z nim. Kampania wprowadza
na rynek także odświeżone logo i wizerunek banku, który ma być teraz cieplejszy.
Reklamy ukazują się w dziennikach (”Gazeta Wyborcza”, ”Rzeczpospolita”, ”Gazeta
Prawna”) i w tygodnikach (”Polityka”, ”Forum”, ”Newsweek Polska”, ”Wprost”).
Zaplanowano także działania w Internecie. Dla wzmocnienia kampanii w Warszawie
wzięto pod uwagę również radio (Tok FM i PiN) oraz outdoor. Kreacje przygotowała
agencja Red8 Communications Group, a layouty internetowe - Unlimited. Media
tradycyjne zaplanował MPG, za zakup mediów internetowych odpowiadał Media
Contacts.
BRE Bank chce ocieplić swój wizerunek
Do połowy października potrwa kampania BRE Banku skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw. Działania pt. ”Inaczej nie umiemy” mają podkreślić, że wysokie standardy obsługi wypracowane we współpracy z klientami korporacyjnymi przekładają się także na segment MSP - podał Presserwis.