Broadway i Paryż zadały szyku samochodowej gali

Jacek Zalewski
06-02-2003, 00:00

Miesięcznik „Auto-Moto” wydawnictwa Bauer uhonorował liderów rynku motoryzacyjnego w roku 2002. W plebiscycie pisma, które samo jest liderem w grupie branżowych miesięczników, uczestniczyło 152 tys. czytelników — czyli użytkowników ocenianych pojazdów, najlepiej znających ich wady i zalety. Spośród 141 zgłoszonych podmiotów, do udziału w finale plebiscytu nominowano po czterech kandydatów w każdej z jedenastu kategorii. Werdykt wielotysięcznego jury przestawiamy w ramce obok.

Galę podsumowującą plebiscyt urządzono w teatrze Sabat, stworzonym i prowadzonym przez Małgorzatę Potocką. Organizująca ten uroczysty wieczór agencja Elżbieta Pełka Creative Services miała doskonałe wyczucie, albowiem sala przy ulicy Foksal (po dawnym teatrze Kameralnym) elegancją bije na głowę standardowe pomieszczenia bankietowe stołecznych hoteli. Punkty programu przeplatane są efektownymi występami rewii, widownia siedzi zaś przy stolikach i nie musi przestępować z nogi na nogę, oglądając się do tyłu w kierunku bankietu — co stało się obyczajem na standardowych imprezach z udziałem znudzonej warszawki.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Jacek Zalewski

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Po godzinach / Broadway i Paryż zadały szyku samochodowej gali