Business Insider nie będzie już tylko „business”

opublikowano: 15-12-2017, 10:14
aktualizacja: 15-12-2017, 10:16

Business Insider Inc., właściciel działającego od 10 lat amerykańskiego serwisu internetowego Business Insider wycofuje z nazwy słowo „business”, bo chce wyjść poza obszar informacji o biznesie i finansach.

Od stycznia spółka będąca właścicielem serwisu zacznie działalność pod nazwą Insider Inc. i uruchomi w mediach społecznościowych kanały o nazwach Insider Cofee, Insider Wine i Insider Toys, które w przyszłości mogą znaleźć się na innych platformach.  

- To pozwoli nam robić dużo więcej – powiedział Henry Blodget, współzałożyciel i szef Business Insider. – Nasze ambicje sięgają daleko poza obszar biznesu. Czujemy, że naszą siłą jest natywne cyfrowe opowiadanie historii – dodał.

Business Insider od 2015 roku jest własnością niemieckiego koncernu Axel Springer, który dał za niego ok. 450 mln USD.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, MarketWatch

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Business Insider nie będzie już tylko „business”