BZ WBK zmienił podejście

opublikowano: 14-09-2017, 22:00

Finanse osobiste: Bank otwiera średnio 1,5 tys. kont dziennie dla nowych klientów.

Celuje w sumie w milion rachunków i liczy, że doliczy się ich szybciej, niż zakładał. Bank Zachodni WBK wdraża nową strategię marki, która opiera się na koncepcji „Bank jaki chcesz”. Pozwala ona klientom na komponowanie usług według własnych potrzeb. Konto „Jakie chcę” ma być flagowym produktem banku i wabić możliwością personalizacji.

— Konto „Jakie chcę” i karta „Dopasowana” to początek zmian w naszej ofercie dla klientów indywidualnych. Jestem przekonany, że zerwanie z tradycyjnym podejściem, czyli gotowym produktem, na rzecz rozwiązań w pełni dopasowanych do potrzeb i dostarczenie dokładnie tego, czego klient oczekuje, pozwoli nam wzmocnić satysfakcję i lojalność — mówi Marcin Pawłowski, dyrektor w Banku Zachodnim WBK.

Możliwość otworzenia konta „Jakie chcę” mają nie tylko nowi, ale również starzy klienci banku. W ciągu pierwszego miesiąca bank otworzył w sumie ponad 67 tys. takich rachunków. Marcin Pawłowski uważa, że jest szansa na to, że cel, jakim jest 1 mln rachunków, osiągnięty zostanie wcześniej niż w połowie 2018 r.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Patrycja Łuszczyk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / BZ WBK zmienił podejście