Carrefour wyda miliardy na cyfryzację

Strategiczna współpraca z Facebookiem i 3 mld EUR na inwestycje w technologie cyfrowe — francuska sieć chce zostać globalnym liderem nowoczesnego handlu.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • na czym polega nowy plan cyfrowej transformacji Carrefoura
  • dzięki jak dużym inwestycjom i w które obszary sieć chce zostać globalnym liderem ehandlu
  • dlaczego, zdaniem ekspertki, Carrefour podchodzi do cyfryzacji we właściwy sposób

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ