Carrefour zmniejszy ofertę produktów

ŁO, WSJ. com
opublikowano: 29-06-2010, 00:00

Francuska sieć supermarketów zmniejszy liczbę oferowanych produktów. Ma to uprościć zakupy i zwiększyć zyski.Lars Olofsson, prezes Carrefoura, poinformował, że firma jest w trakcie procesu redukcji liczby produktów spożywczych w supermarketach we Francji. Odmówił podania liczby wycofywanych produktów, jednak w lutym wspominał o 15-procentowej redukcji w skali światowej. Na razie nie będzie zmian w segmencie elektroniki i odzieży. Na początku roku zapowiadał ich redukcję nawet o 50 proc. Carrefour jest drugą na świecie siecią supermarketów pod względem sprzedaży, tuż za amerykańskim Wal-Martem.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, WSJ. com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu