Carsmile otwiera nowy „salon”

opublikowano: 27-06-2021, 20:00

Carsmile uruchamia nową markę. W rok chce za jej pośrednictwem sprzedać 1 tys. nowych aut dostawczych.

W marcu 2021 r. informowaliśmy o planach uruchomienia przez należącą do Grupy OLX platformę Carsmile nowego serwisu przeznaczonego dla profesjonalnych użytkowników. Platforma właśnie wystartowała.

- To Carsmile.PRO, czyli specjalistyczny serwis dla profesjonalistów, a dla nas nowa marka i nowa linia biznesowa. Oddajemy użytkownikom aplikację, w której kilkoma kliknięciami wybiorą i zamówią nowy samochód dostawczy – mówi Michal Knitter, wiceprezes Carsmile.

Do wyboru są samochody dostawcze ośmiu marek. Sukcesywnie będą pojawiać się kolejne.

– Carsmile ma za sobą sukces w postaci popularyzacji sprzedaży nowych aut osobowych przez internet, szczególnie w innowacyjnej formule subskrypcji. Naszą ambicją jest, aby ten sukces powielić na rynku samochodów dostawczych. Jego potwierdzeniem będzie osiągnięcie pierwszego tysiąca zakontraktowanych pojazdów do połowy przyszłego roku - zapowiada Michal Knitter.

Ambitny plan wydaje się realny. Sytuacja w segmencie aut dostawczych jest znacznie lepsza niż w grupie samochodów osobowych. W 2020 r. segment poradził sobie znacznie lepiej niż cały rynek nowych samochodów, kurcząc się (r/r) tylko o 14 proc., podczas gdy osobówki straciły 23, a cały rynek 22 proc. Również prognozy są obiecujące. Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar przewiduje, że w tym roku rynek aut dostawczych o DMC do 3,5 t urośnie o ponad 14 proc. (r/r)

Od chwili startu, trzy lata temu, Carsmile zawarł do tej pory ponad 4,5 tys. umów leasingu wynajmu długoterminowego. W chwili ogłaszania zamiaru wystartowania z Carsmile.PRO ( w marcu 2021 r.), spółka miała na koncie 3,6 tys. umów. Firma ma już doświadczenie w internetowej sprzedaży „dostawczaków”. Dotychczas uzupełniały one ofertę samochodów osobowych na flagowej platformie Carsmile.pl.

Ambitny plan
Ambitny plan
– Naszym celem jest sprzedanie za pośrednictwem nowej platformy tysiąca aut w pierwszym roku działalności - mówi Michał Knitter, wiceprezes Carsmile.
Lukasz Krol www.lukaszkrol.com

Nowością wprowadzoną wraz ze startem platformy Carsmile.PRO jest też możliwość sfinansowania zakupu auta kredytem. Dotyczy to również aut osobowych. Do tej pory Carsmile oferował dwie formy finansowania: abonamenty oraz leasing.

— W przyszłości zamierzamy poszerzyć ofertę. Niewykluczone, że również o inne pojazdy przydatne polskim przedsiębiorcom, a nawet maszyny - zdradza Michał Knitter.

Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
×
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane