CCC rusza z nową siecią sklepów

Mariusz BartodziejMariusz Bartodziej
opublikowano: 2021-04-30 08:00

HalfPrice - to nowa marka giełdowej grupy obuwniczej. W sklepach pod tym szyldem klienci znajdą przecenioną odzież, zabawki i akcesoria znanych marek. Do końca roku powstanie ich 60.

Przeczytaj tekst i dowiedz się:

  • Dlaczego CCC zdecydowało się na stworzenie nowej sieci sklepów
  • W których miastach i kiedy otworzy pierwsze sklepy
  • Ile sklepów chce uruchomić do końca roku

Notowane na GPW CCC zapowiadało przy okazji omówienia wyników za 2020 r. start nowego konceptu off-price’owego (sklepy z przecenionymi produktami znanych marek z bieżących kolekcji). Właśnie przedstawiło szczegóły.

Pierwsze kroki:
Pierwsze kroki:
CCC zamierza stale powiększać kolekcję marek w nowym koncepcie off-price o nazwie HalfPrice.
materiały prasowe

Sklepy HalfPrice m.in. w Warszawie i we Wrocławiu

Firma będzie oferować w punktach sieci HalfPrice odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. Kilka razy w tygodniu zamierza uzupełniać ofertę.

4 maja, w związku ze zniesieniem restrykcji, spółka otworzy pięć sklepów: we wrocławskiej Wroclavii, szczecińskiej Galaxy, Galerii Północnej w Warszawie, tyskim Gemini Park oraz polkowickim Parku Handlowym. W tym ostatnim prowadziła testy nowego konceptu.

– Na całym świecie koncept off-price staje się coraz bardziej popularny i mamy nadzieję, że w naszym wydaniu zachwyci polskich klientów, a być może wkrótce także konsumentów z innych krajów regionu. Przygotowaliśmy się dobrze na to ogromne przedsięwzięcie i jesteśmy przekonani, że spotka się ono z dużym zainteresowaniem – komentuje cytowany w komunikacie Dariusz Miłek, przewodniczący rady nadzorczej CCC.

E-sklep w przygotowaniu

Firma uruchomi w maju jeszcze pięć sklepów HalfPrice: w Galerii Korona w Kielcach, Galerii Platan w Zabrzu, Galerii Sarni Stok w Bielsku-Białej, olsztyńskiej Galerii Warmińskiej oraz w opolskim Solaris. Do końca roku zbuduje sieć około 60 stacjonarnych lokalizacji, a jesienią uruchomi e-sklep.

W związku z nową strategią grupa redukuje powierzchnię sklepów stacjonarnych CCC do 500-800 m kw. Nie rezygnuje jednak z najmu – wydzieloną przestrzeń przeznacza na nowy koncept, by zwiększyć przychody uzyskiwane z metra kwadratowego.

– Otwieramy nowy rozdział w historii grupy. Wierzę, że HalfPrice błyskawicznie zbuduje i ugruntuje pozycję na rynku, a spółce zagwarantuje zawarcie interesujących partnerstw i synergii, które zaprocentują w przyszłości – mówi Marcin Czyczerski, prezes CCC.