Notowane na GPW CCC zapowiadało przy okazji omówienia wyników za 2020 r. start nowego konceptu off-price’owego (sklepy z przecenionymi produktami znanych marek z bieżących kolekcji). Właśnie przedstawiło szczegóły.

Sklepy HalfPrice m.in. w Warszawie i we Wrocławiu
Firma będzie oferować w punktach sieci HalfPrice odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. Kilka razy w tygodniu zamierza uzupełniać ofertę.
4 maja, w związku ze zniesieniem restrykcji, spółka otworzy pięć sklepów: we wrocławskiej Wroclavii, szczecińskiej Galaxy, Galerii Północnej w Warszawie, tyskim Gemini Park oraz polkowickim Parku Handlowym. W tym ostatnim prowadziła testy nowego konceptu.
– Na całym świecie koncept off-price staje się coraz bardziej popularny i mamy nadzieję, że w naszym wydaniu zachwyci polskich klientów, a być może wkrótce także konsumentów z innych krajów regionu. Przygotowaliśmy się dobrze na to ogromne przedsięwzięcie i jesteśmy przekonani, że spotka się ono z dużym zainteresowaniem – komentuje cytowany w komunikacie Dariusz Miłek, przewodniczący rady nadzorczej CCC.
E-sklep w przygotowaniu
Firma uruchomi w maju jeszcze pięć sklepów HalfPrice: w Galerii Korona w Kielcach, Galerii Platan w Zabrzu, Galerii Sarni Stok w Bielsku-Białej, olsztyńskiej Galerii Warmińskiej oraz w opolskim Solaris. Do końca roku zbuduje sieć około 60 stacjonarnych lokalizacji, a jesienią uruchomi e-sklep.
W związku z nową strategią grupa redukuje powierzchnię sklepów stacjonarnych CCC do 500-800 m kw. Nie rezygnuje jednak z najmu – wydzieloną przestrzeń przeznacza na nowy koncept, by zwiększyć przychody uzyskiwane z metra kwadratowego.
– Otwieramy nowy rozdział w historii grupy. Wierzę, że HalfPrice błyskawicznie zbuduje i ugruntuje pozycję na rynku, a spółce zagwarantuje zawarcie interesujących partnerstw i synergii, które zaprocentują w przyszłości – mówi Marcin Czyczerski, prezes CCC.