CD Projekt mocno w dół, analitycy podtrzymują "kupuj"

opublikowano: 21-12-2020, 09:58
aktualizacja: 21-12-2020, 10:07

Notowania CD Projektu znów mocno spadają, mimo pozytywnej rekomendacji od analityków Trigona i Noble Securities.

Kacper Koproń z Trigona podtrzymał rekomendację “kupuj”, choć cenę docelową obniżył z 436 do 342 zł. Maciej Kietliński z Noble w raporcie z 16 grudnia też radzi “kupuj”, a jego cena docelowa to 388,49 (poprzednio 415,04 zł).

“Deklaracje spółki, iż zespół produkujący Cyberpunka pracuje teraz nad wypuszczeniem serii patchy naprawiających wersję gry na konsole starszej generacji, pierwszej jeszcze przed Świętami, dwóch następnych odpowiednio w styczniu 2021 i w lutym 2021, daje szansę na poprawę jakości gry i w konsekwencji długoterminowe wykorzystanie znacznego potencjału sprzedażowego produktu” - napisał analityk w uzasadnieniu rekomendacji.

Kurs na GPW jest znacznie niższy od cen docelowych, oszacowanych przez analityków - po spadku o 8 proc. na sesji w poniedziałek wynosi około 250 zł.

Spółka wydała tzw. hotfixa 1.05 dla wersji konsolowych, który - jak zaznacza Krzysztof Tkocz z DM BDM - nie jest gamechangerem, ale poprawia sporo uciążliwych błędów, usprawnia stabilność i poprawia grafikę.

Tymczasem najnowszy problem, na który narzekają gracze, dotyczy popsutych zapisów gry w wersji na PC.

Jakby tego było mało, w spółce tli się bunt pracowników, o czym już w piątek informowała agencja Bloomberg. Zdaniem analityka DM BDM, może to mieć wpływ na jeszcze większą rotację zespołów, niż to zazwyczaj bywa po premierach.

Ponadto kancelaria Wolf Haldenstein Adler Freeman & Herz LLP ogłosiła dochodzenie w sprawie potencjalnych roszczeń dotyczących papierów wartościowych w imieniu akcjonariuszy CD Projektu w USA. Amerykańska kancelaria, specjalizująca się w tego rodzaju sprawach, prosi o zgłaszanie się właścicieli akcji warszawskiego dewelopera gier, którzy ponieśli straty.

Rynek gier
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
×
Rynek gier
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane