CD Projekt pojedzie Ursusem

Firma z branży gier komputerowych nawiązała współpracę z producentem traktorów. Liczą na setki tysięcy graczy.

Na rynku pojawi się gra z polskimi ciągnikami. Chodzi o specjalną edycją najpopularniejszego na polskim rynku symulatora maszyn rolniczych – Farming Simulator 2013, które będzie firmowana logiem Ursusa. Choć może to wydawać się nieprawdopodobne, to ten niszowy rodzaj gier komputerowych w ubiegłym roku święcił niespodziewany triumf na polskim rynku. Tylko w czwartym kwartale gry symulacyjne kupiło ponad 100 tys. graczy. To właśnie oni spowodowali, że CD Projekt nawiązał współpracę z Ursusem.

None
None

- To gracze do nas zgłosili się z pomysłem, by w grze można było pojeździć ciągnikami Ursusa. Zgłosiliśmy się do tej firmy, nie wierząc za bardzo w to, że uda nam się nawiązać współpracę. Jednak reakcja Ursusa była pozytywna – mówi Michał Gembicki, członek zarządu CDP.pl, spółki wchodzącej w skład grupy CD Projekt.

Dzięki temu na wiosnę zadebiutuje na polskim rynku gra, w której nie tylko będzie można zobaczyć na ekranie komputerów najnowsze ciągniki marki Ursus, ale także historyczne maszyny, w tym legendarnego Ursusa C-330. Do tej pory jest on używany w kilkuset tysiącach polskich gospodarstw rolnych. Dodatkowo gracze będą mieli do dyspozycji maszyny i urządzenia rolnicze Ursusa.

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z CD Projekt, bo szukamy sposobów na odmłodzenie i ożywienie marki Ursus. To najstarsza na polskim marka maszyn rolniczych z jedną z największych rozpoznawalności wśród mężczyzn. Jednak wymaga odkurzenia – mówi Karol Zarajczyk, członek zarządu Ursusa.

Dodaje, że pojawienie się maszyn Ursusa w grze komputerowej to kolejny pomysł firmy na zmianę wizerunku marki Ursus. W ubiegłym roku na rynku pojawiły się napoje energetyzujące Ursus.

Natomiast CD Projekt liczy na powtórzenie sukcesu sprzedażowego Farming Simulator z ubiegłego roku. Jak tłumaczy Michał Gembicki, gracze, którzy kupują ten rodzaj gier są bardzo do nich przywiązani i co roku decydują się na zakup nowego wydania. Wyjście dodatku z maszynami Ursusa może jeszcze dodatkowo podbić sprzedaż, bo na tytuł skuszą się gracze, którzy do tej pory omijali symulatory rolnicze szerokim łukiem.

Producentem gry Farming Simulator jest niemiecka firma Giants Software. I to ona zajmie się stworzeniem dodatku z ciągnikami Ursusa. CDP.pl – spółka z grupy CD Projekt – jest dystrybutorem tytułu na polskim rynku.

 

Rynek gier
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
×
Rynek gier
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mariusz Gawrychowski

Polecane