Coca-Cola oddała po 13 latach tron Top 100 marek

WST
01-10-2013, 00:00

W rankingu Top 100 marek, opracowanym przez Interbrand Corp, koncern Coca-Cola został zdetronizowany przez… Apple’a.

Wartość marki Apple wzrosła o 28 proc., sięgając 98,3 mld USD. Wiceliderem jest internetowy gigant Google — jako marka wart 93,3 mld USD. Na trzecim miejscu znalazła się Coca-Cola, która po 13 latach oddała w końcu koronę. Marka wyceniona została obecnie na 79,2 mld USD. Pierwszą piątkę zamykają koncerny IBM i Microsoft. Wartość 100 spółek z rankingu wyniosła 1,5 bln USD, co oznacza wzrost o 8,4 proc. wobec 2012 r.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WST

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Coca-Cola oddała po 13 latach tron Top 100 marek