Coca-cola sprzedaje mniej niż chciała

Grzegorz Brycki
05-10-1998, 00:00
Coca-cola sprzedaje mniej niż chciała Koncern nie chce redukować kosztów i ograniczać inwestycji Pogłębiający się kryzys na rynkach zagranicznych niekorzystnie wpływa na zyski wielu światowych gigantów. Swoje prognozy na ten rok skorygowały już między innymi Procter & Gamble, Gillette i FIAT. Na tym tle Coca-Cola, do której należy 50 proc. światowego rynku napojów bezalkoholowych, okazała się wyjątkowo podatna na zmiany zachodzące w Europie, Azji i Ameryce Południowej. Amerykański koncern odnotował zmniejszenie tempa sprzedaży napojów niemal na wszystkich rynkach. W trzecim...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Coca-cola sprzedaje mniej niż chciała