Comarch znów rzuca rękawicę Allegro

Firma IT wraca do pomysłu stworzenia platformy typu marketplace. Odkurza serwis Wszystko.pl, zatrudnia ludzi i szykuje suty budżet marketingowy. Za swój atut uważa bazę ponad 100 tys. firm korzystających z jej systemów ERP.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • jakie plany rozwoju w segmencie ecommerce ma Comarch
  • ile jest gotów wydać na ich realizację
  • jaką przewagę chce wykorzystać, żeby ściągnąć do siebie ehandel
  • co o pomyśle sądzi ekspert

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ