Czytasz dzięki

CUK i Fines zostali partnerami

opublikowano: 01-07-2020, 22:00

Broker ubezpieczeniowy z kredytowym połączyli siły. Sojusz jest obustronnie korzystny — przekonują przedstawiciele obu firm.

CUK Ubezpieczenia — multiagencja i Fines — pośrednik kredytowo-pożyczkowy zawiązały partnerstwo strategiczne w zakresie sprzedaży polis. Na mocy porozumienia broker ubezpieczeniowy zapewni wspólnikowi zaplecze produktowe (m.in. dostęp do polis komunikacyjnych, mieszkaniowych, życiowych 30 towarzystw ubezpieczeniowych), a także wsparcie technologiczne i merytoryczne.

CUK Ubezpieczenia, na którego czele stoi Jacek Byliński, na koniec zeszłego roku obsługiwał blisko 531 tys. klientów. W tym roku na kampanię promocyjną przeznaczono największy budżet w historii firmy.
Zobacz więcej

POZYSKIWANIE KLIENTÓW:

CUK Ubezpieczenia, na którego czele stoi Jacek Byliński, na koniec zeszłego roku obsługiwał blisko 531 tys. klientów. W tym roku na kampanię promocyjną przeznaczono największy budżet w historii firmy. Fot. ARC

— Nasza współpraca to spore wydarzenie na rynku usług finansowych. Dla CUK to szansa na dotarcie z ofertą ubezpieczeniową poprzez dobrze zorganizowaną i jedną z największych w Polsce sieci doradztwa finansowego. Dzięki naszym autorskim systemom do ofertowania [porównywarka — red.] oraz szerokiej ofercie doradcy Fines będą mogli kompleksowo zabezpieczyć u swoich klientów ryzyko ubezpieczeniowe — mówi Jacek Byliński, prezes multiagencji CUK Ubezpieczenia, która działa na rynku od 19 lat.

Fines jest obecny nad Wisłą od 2005 r. i specjalizuje się w obsłudze bezpośredniej — dociera do klientów za pośrednictwem placówek agencyjnych, franczyzowych i doradców mobilnych. Agreguje produkty finansowe dla klientów indywidualnych i biznesowych. Od marca tego roku pośrednikom finansowym we znaki daje się COVID-19. Obostrzenia wprowadzone w związku z koronawirusem oraz zaostrzenie polityki kredytowej w bankach i firmach pożyczkowych negatywnie przekładały się na wyniki sprzedażowe brokerów w II kwartale tego roku, co czym informował m.in. Związek Firm Pośrednictwa Finansowego. Sprzedaż ubezpieczeń może osłodzić straty.

— Konsekwentnie od kilku lat budujemy lokalne centra finansów, oferując naszym klientom kredyty, pożyczki, płatności masowe, leasing, a także ubezpieczenia. Współpraca strategiczna z CUK Ubezpieczenia to dla nas kolejny krok w rozwoju oferty — mówi Piotr Przedlacki, prezes Finesa.

Ubezpieczeniowe wieści
Newsletter, który dostarczy informacji na temat tego, co dzieje się w branży ubezpieczeń.
ZAPISZ MNIE
×
Ubezpieczeniowe wieści
autor: Karolina Wysota
Wysyłany co dwa tygodnie
Karolina Wysota
Newsletter, który dostarczy informacji na temat tego, co dzieje się w branży ubezpieczeń.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karolina Wysota

Polecane