Czy transport jest potrzebny???

DI
opublikowano: 13-09-2010, 16:15

Branża transportowa zasługuje na lepszy wizerunek. Stąd kampania społeczna Grupy Raben, którą wspiera Puls Biznesu.

Czy zastanawialiście się kiedyś, ile kilometrów przebył komputer, na którym powstaje opublikowany w prasie artykuł bądź jaką drogę pokonuje gazeta, by trafić w Twoje ręce? A może myślicie czasem o miejscu pochodzenia porannej kawy i sposobie transportu mleka, które do niej dodajesz? Z pewnością niewielu z nas zastanawia się jak wyglądałoby nasze życie bez wszystkich tych drobny rzeczy, które lubimy mieć „pod ręką”, oczywiście wtedy kiedy chcemy je mieć „pod ręką”. Nie zastanawiamy się jak jest to możliwe, że nasze ulubione chipsy lądują na stole podczas wieczornego filmu, a świeże, jeszcze ciepłe pieczywo wspaniale smakuje podczas śniadania.

None
None

Zainicjowana właśnie przez Grupę Raben kampania społeczna ma na celu zwrócenie uwagi na wagę transportu w codziennym życiu i poprawę wizerunku branży. Jej ideą jest uświadomienie istoty przewozów zarówno dla całej gospodarki, jak i dla każdego z nas. Ponadto, celem akcji Transport jest potrzebny jest także edukacja w zakresie bezpieczeństwa drogowego. Pomysłodawcy zamierzają zrealizować  kampanijne założenia poprzez m.in. edukację swoich pracowników w zakresie udzielania pierwszej pomocy, monitorowania ilości i przyczyn kolizji oraz wspieranie fundacji działających na rzecz osób, które ucierpiały w wypadkach drogowych. Grupę Raben wspierają liczni zaangażowani społecznie partnerzy kampanii, również Puls Biznesu. Inicjatywa będzie realizowana za pośrednictwem specjalnie oklejonych samochodów oraz strony internetowej dedykowanej akcji: www.transport-jest-potrzebny.pl

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane