Dark Point Games poinformował, że sprzedaż brutto gry w pierwszym tygodniu po premierze przewyższyła o ponad 160 proc. całkowitą sprzedaż z sześciomiesięcznego okresu Early Access (od stycznia do lipca 2025). Według spółki, popyt wyraźnie pokazał, że gra trafiła w oczekiwania rynku, a szybki, angażujący model rozgrywki daje nadzieję na tzw. długi ogon sprzedażowy.
Gra zdobyła także rekordowe zainteresowanie na platformach sprzedażowych. W dniu premiery ponad 25 tys. graczy dodało tytuł do wishlisty, a obecnie liczba ta przekroczyła 60 tys.. To najwyższy dzienny przyrost wishlisty w historii studia.
Pod względem aktywności graczy „Achilles: Survivor” również bije rekordy – peak graczy w pierwszym tygodniu wyniósł 1382 osoby grające równocześnie, co stanowi ponad trzykrotność najwyższego wyniku debiutanckiego tytułu spółki: „Achilles: Legends Untold”.
Wstępne dane finansowe pokazują, że już w pierwszym tygodniu po premierze pokryto 55 proc. kosztów produkcji gry. To najlepszy wynik w historii spółki, jeśli chodzi o tempo zwrotu inwestycji.
„Achilles: Survivor” został również dobrze przyjęty przez społeczność graczy oraz media branżowe. Na Steam ma 78 proc. pozytywnych ocen.
W najbliższych miesiącach gra ma zadebiutować na konsoli Nintendo Switch, co może przynieść kolejne impulsy sprzedażowe.
Szczegółowe dane dotyczące wyników sprzedaży spółka przedstawi w raporcie kwartalnym za III kwartał 2025 roku.