Dark Point Games: udany debiut gry „Achilles: Survivor”

Marek DruśMarek Druś
opublikowano: 2025-08-06 15:20

Notowana na NewConnect spółka Dark Point Games ogłosiła wstępne wyniki sprzedaży swojej najnowszej produkcji: gry „Achilles: Survivor”, która zadebiutowała 29 lipca 2025 r. W ciągu pierwszego tygodnia tytuł osiągnął wyniki znacząco przekraczające oczekiwania.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Dark Point Games poinformował, że sprzedaż brutto gry w pierwszym tygodniu po premierze przewyższyła o ponad 160 proc. całkowitą sprzedaż z sześciomiesięcznego okresu Early Access (od stycznia do lipca 2025). Według spółki, popyt wyraźnie pokazał, że gra trafiła w oczekiwania rynku, a szybki, angażujący model rozgrywki daje nadzieję na tzw. długi ogon sprzedażowy.

Gra zdobyła także rekordowe zainteresowanie na platformach sprzedażowych. W dniu premiery ponad 25 tys. graczy dodało tytuł do wishlisty, a obecnie liczba ta przekroczyła 60 tys.. To najwyższy dzienny przyrost wishlisty w historii studia.

Pod względem aktywności graczy „Achilles: Survivor” również bije rekordy – peak graczy w pierwszym tygodniu wyniósł 1382 osoby grające równocześnie, co stanowi ponad trzykrotność najwyższego wyniku debiutanckiego tytułu spółki: „Achilles: Legends Untold”.

Wstępne dane finansowe pokazują, że już w pierwszym tygodniu po premierze pokryto 55 proc. kosztów produkcji gry. To najlepszy wynik w historii spółki, jeśli chodzi o tempo zwrotu inwestycji.

„Achilles: Survivor” został również dobrze przyjęty przez społeczność graczy oraz media branżowe. Na Steam ma 78 proc. pozytywnych ocen.

W najbliższych miesiącach gra ma zadebiutować na konsoli Nintendo Switch, co może przynieść kolejne impulsy sprzedażowe.

Szczegółowe dane dotyczące wyników sprzedaży spółka przedstawi w raporcie kwartalnym za III kwartał 2025 roku.