DM BZWBK: są dwaj chętni do objęcia akcji Polaru

Producenci dużego sprzętu AGD, amerykański Whirlpool oraz włoski Merloni złożyli swe oferty zakupu wrocławskiego producenta Polar. W efekcie pozyskania nowego inwestora branżowego marka Polar zniknąć może z krajowego rynku sprzętu AGD. Bez znaczenia jest tutaj czy zwycięzcą przetargu będzie Whirlpool czy Merloni. Obie marki są popularne w Polsce, naturalnym byłoby przejęcie wciąż sporego udziału rynkowego wrocławskiego producenta eliminując przy okazji konkurencyjną markę. Ujednolicenie marek produktów wydaje się być naturalną konsekwencją takiego posunięcia. Efektywne z punktu widzenia promocji i marketingu, zapobiegłoby prowadzeniu dwóch równoległych kampanii, dublowaniu kosztów oraz sytuacjom gdzie równorzędne towary pochodzące od tego samego producenta rywalizują między sobą.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ