Dobre bo „made in Poland”

MAREK CZERSKI, prezes KUKE, KOMENTARZ PARTNERA
opublikowano: 06-12-2016, 22:00

Cieszy nas, że coraz więcej firm odważnie spogląda na rynki zagraniczne i chce tam być ze swoją ofertą. Nie ma dnia, żeby do KUKE nie przychodzili przedsiębiorcy z pytaniami o możliwości wejścia na perspektywiczne rynki, a my chętnie odpowiadamy na ich pytania. Podajemy pomocną dłoń nie tylko ubezpieczając ich transakcje w kraju i na całym świecie, ale też wskazując potencjał rynków mniej oczywistych dla firm z Polski.

Polscy eksporterzy już dawno wyzbyli się kompleksów względem swoich zachodnich kolegów i są pewni, że mogą konkurować z nimi nie tylko ceną, ale również wysoką jakością. Biznes potrzebuje należytego wsparcia w ekspansji. KUKE, jako ekspert ubezpieczania należności, jest w stanie szybko ocenić i wziąć na siebie znaczącą część ryzyka, które jest nieodłączną częścią międzynarodowej wymiany handlowej. W szczególności w obecnych czasach, gdy na rynki pada cień niepewności zarówno gospodarczych jak i politycznych, nieodzowne jest posiadanie partnera przejmującego na siebie ryzyko straty. Dla ubezpieczyciela może być ona tylko negatywną cząstką jego całościowego biznesu, natomiast dla eksportera może zakończyć się jeśli nie bankructwem, to skonsumowaniem zysków wypracowanych w poprzednich latach.

W tym roku notujemy znaczący wzrost ubezpieczonego obrotu m.in. w ramach ubezpieczeń gwarantowanych przez skarb państwa. Ten fakt cieszy ponieważ jest efektem nie tylko rosnącego polskiego eksportu, ale również zwiększonej świadomości polskich menedżerów o konieczności zabezpieczania transakcji. Polski eksport nie tworzy się sam, ale powstaje dzięki przedsiębiorcom, którzy odnieśli sukces w kraju i nie boją się międzynarodowej ekspansji. Są jak piloci myśliwców, którzy będąc elitą lotnictwa nie ulegają obawom, lecz atakują wyznaczony cel. Pamiętajmy jednak, że nawet najlepszy polski as myśliwski — generał Stanisław Skalski, sam także był zmuszony do skorzystania ze spadochronu. I my jako KUKE zapewniamy taki właśnie spadochron w biznesie.

Wraz z integracją w ramach Polskiego Funduszu Rozwoju najważniejszych instytucji wspierających polskich przedsiębiorców, polskie produkty, które od lat już zdobywają rynki zagraniczne nie tylko dokonają dalszej ekspansji, ale również zaczną kojarzyć się z naszym krajem: jachty, meble, artykuły AGD, tramwaje, pociągi elektryczne ... nie zapominajmy również o polskiej żywności. Dobre, bo „made in Poland”. [FOT. GK]

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAREK CZERSKI, prezes KUKE, KOMENTARZ PARTNERA

Polecane