„Dobre, bo polskie“ dla usług

Marlena Kaczmarek
opublikowano: 2000-05-09 00:00

„Dobre, bo polskie“ dla usług

Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego, Izba Rzemieślnicza oraz Wielkopolskie Zrzeszenie Handlu i Usług ogłosiło konkurs na najlepszego usługodawcę „Konkurs Usług — Dobre, bo polskie”. Jest on przeznaczony dla usługodawców działających na terenie Polski. Finał odbędzie się w drugiej połowie czerwca br. w Urzędzie Miasta Poznania.

Zdaniem Jerzego Millera, członka zarządu Towarzystwa im. Hipolita Cegielskiego — celem konkursu jest wypromowanie wszelkiego rodzaju usług, od zwykłej sprzedaży towarów codziennego użytku, aż po usługi rzemieślnicze, doradcze, komputerowe itp.

— Konkurs opierać się będzie na ocenie przez konsumentów najlepszych firm oferujących usługi.

Wyróżnione firmy zdobędą prawo do używania znaku „Dobre, bo polskie”, a ci, na których padło najwięcej głosów — otrzymają dodatkowo statuetki Złotego Hipolita.

Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego w Poznaniu istnieje od ponad roku. Stowarzyszenie ma 50 stałych członków, a kilkanaście instytucji jest z nim zrzeszonych. Zajmuje się promocją przedsiębiorstw oraz organizowaniem różnego typu imprez kulturalnych. MK