Spółka handlująca odzieżą i sprzętem turystycznym marek Alpinus i Campus miała w lipcu 12,2 mln zł skonsolidowanych przychodów. Oznacza to niemal 30-procentowy wzrost rok do roku. Przychody Euromarku od marca do lipca wzrosły o 14 proc., do 45,6 mln zł.
Artykuł dostępny dla subskrybentów i zarejestrowanych użytkowników
REJESTRACJA
SUBSKRYBUJ PB
Zyskaj wiedzę, oszczędź czas
Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
Poznaj „PB”
79 zł7,90 zł/ miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać?Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
Spółka handlująca odzieżą i sprzętem turystycznym marek Alpinus i Campus miała w lipcu 12,2 mln zł skonsolidowanych przychodów. Oznacza to niemal 30-procentowy wzrost rok do roku. Przychody Euromarku od marca do lipca wzrosły o 14 proc., do 45,6 mln zł.