Zostaną one doręczone do adresatów jeszcze tego samego dnia. To pomysł przede wszystkim dla sklepów internetowych. Usługa oferowana jest w dni robocze i na razie obejmuje tylko stolicę. Władze DPD zapewniają, że sukcesywnie będą wprowadzać to rozwiązanie w kolejnych miastach. Kolejną nowością jest usługa dostaw nocnych, zainspirowana wieloletnią współpracą z podmiotami z branży fashion. Jest ona skierowana przede wszystkim do dużych przedsiębiorstw z różnych sektorów, prowadzących sprzedaż w salonach stacjonarnych. Polega na dostawie towaru do sklepu przez autoryzowanego kuriera w godzinach nocnych (22.00-6.00). Oznacza to, że pracownicy nie muszą zajmować się w godzinach pracy czynnościami związanymi z tzw zatowarowaniem, gdyż przyjęcie dostawy odbywa się w godzinach nocnych bez ich udziału.
DPD dla nocnych marków
opublikowano: 2018-10-03 22:00
DPD Polska uruchamia dwie nowe usługi. Dzięki pierwszej — DPD Today — nadawcy mogą wysłać przesyłki w wyznaczonych warszawskich punktach DPD Pickup.