Drugie podejście się udało

opublikowano: 30-12-2018, 22:00

Paulina Łukjaniuk przekonała się, że w e-handlu nie do zastąpienia jest fachowa wiedza i doświadczenie

LIDER PODLASKI — PAULINA ŁUKJANIUK (12. MIEJSCE W KRAJU)

Zbranżą tekstyliów domowych Paulina Łukjaniuk związana była od zawsze. Jej rodzice prowadzili hurtownię, która zaopatrywała lokalne sklepy w pościel, ręczniki, obrusy i podobne produkty.

— Kilka lat temu, tata zaproponował mi, abym zajęła się sprzedażą wysyłkową. Dzięki temu moglibyśmy dotrzeć do szerszej grupy klientów, a ja miałabym coś, co mogłabym stworzyć w 100 proc. sama. Pierwszy sklep otworzyliśmy pod nazwą ePaulina.pl. Jednak nasz brak doświadczenia w e-commerce, sprawił, że nie przynosił on zakładanych zysków. Zamknęliśmy go więc po około dwóch latach. W międzyczasie rozpoczęłam studia magisterskie na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie na kierunku Zarządzanie w wirtualnym środowisku. Poznałam też mojego męża, z którym stworzyliśmy markę — Spod Igły i Nitki — mówi Paulina Łukjaniuk.

Według niej dobrym posunięciem było rozpoczęcie współpracy z agencją marketingową — Marketing Online.

— Agencja bardzo profesjonalnie podchodzi do swoich zadań, wszystkie działania prowadzi zgodnie ze wspólnie ustaloną strategią krótko- i długoterminową, a efekty okazały się nawet lepsze od zakładanych. Na przestrzeni kilku lat odnotowujemy stały wzrost wyników, co jest najlepszym potwierdzeniem ich kompetencji — chwali agencję Paulina Łukjaniuk. Firma zatrudnia 10 osób, ale w najbliższym roku będzie potrzebowała jeszcze kilku dodatkowych.

— Najważniejszy jest klient, przez co każde nasze działanie musi mieć wymierny wpływ na pozytywne postrzeganie nas w jego oczach. Wspólnie z mężem przykładamy szczególną wagę do tego, aby sklep był estetyczny, zgodny z aktualnymi trendami, a przede wszystkim użyteczny. Każdy opis tworzymy tak, aby osoba zainteresowana produktem miała komplet informacji podany w łatwy i przystępny sposób. Dzięki temu nasze biuro obsługi klienta nie jest przeładowane niepotrzebnymi pytaniami, a dział reklamacji nie ma zbędnych zwrotów. Wszystkie zatrudniane przez nas osoby doskonale znają oferowany asortyment, dlatego z łatwością potrafią dopasować produkt do potrzeb klienta — tłumaczy właścicielka.

Sklep proponuje również dodatkowe usługi takie jak: przeróbki krawieckie, spersonalizowany haft lub ozdobne pakowanie. Rok 2019 firma poświęci na maksymalizowanie rozwoju na rynku polskim.

— Nasza uwaga skupiona będzie na budowaniu świadomości marki, wykorzystywaniu nowych narzędzi marketingu oraz pozyskiwaniu klientów. W kolejnych latach zamierzamy pojawić się także na innych rynkach — zapowiada Paulina Łukjaniuk.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Barbara Warpechowska

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Aktualności / Drugie podejście się udało