LIDER PODLASKI — PAULINA ŁUKJANIUK (12. MIEJSCE W KRAJU)
Zbranżą tekstyliów domowych Paulina Łukjaniuk związana była od zawsze. Jej rodzice prowadzili hurtownię, która zaopatrywała lokalne sklepy w pościel, ręczniki, obrusy i podobne produkty.
— Kilka lat temu, tata zaproponował mi, abym zajęła się sprzedażą wysyłkową. Dzięki temu moglibyśmy dotrzeć do szerszej grupy klientów, a ja miałabym coś, co mogłabym stworzyć w 100 proc. sama. Pierwszy sklep otworzyliśmy pod nazwą ePaulina.pl. Jednak nasz brak doświadczenia w e-commerce, sprawił, że nie przynosił on zakładanych zysków. Zamknęliśmy go więc po około dwóch latach. W międzyczasie rozpoczęłam studia magisterskie na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie na kierunku Zarządzanie w wirtualnym środowisku. Poznałam też mojego męża, z którym stworzyliśmy markę — Spod Igły i Nitki — mówi Paulina Łukjaniuk.
Według niej dobrym posunięciem było rozpoczęcie współpracy z agencją marketingową — Marketing Online.
— Agencja bardzo profesjonalnie podchodzi do swoich zadań, wszystkie działania prowadzi zgodnie ze wspólnie ustaloną strategią krótko- i długoterminową, a efekty okazały się nawet lepsze od zakładanych. Na przestrzeni kilku lat odnotowujemy stały wzrost wyników, co jest najlepszym potwierdzeniem ich kompetencji — chwali agencję Paulina Łukjaniuk. Firma zatrudnia 10 osób, ale w najbliższym roku będzie potrzebowała jeszcze kilku dodatkowych.
— Najważniejszy jest klient, przez co każde nasze działanie musi mieć wymierny wpływ na pozytywne postrzeganie nas w jego oczach. Wspólnie z mężem przykładamy szczególną wagę do tego, aby sklep był estetyczny, zgodny z aktualnymi trendami, a przede wszystkim użyteczny. Każdy opis tworzymy tak, aby osoba zainteresowana produktem miała komplet informacji podany w łatwy i przystępny sposób. Dzięki temu nasze biuro obsługi klienta nie jest przeładowane niepotrzebnymi pytaniami, a dział reklamacji nie ma zbędnych zwrotów. Wszystkie zatrudniane przez nas osoby doskonale znają oferowany asortyment, dlatego z łatwością potrafią dopasować produkt do potrzeb klienta — tłumaczy właścicielka.
Sklep proponuje również dodatkowe usługi takie jak: przeróbki krawieckie, spersonalizowany haft lub ozdobne pakowanie. Rok 2019 firma poświęci na maksymalizowanie rozwoju na rynku polskim.
— Nasza uwaga skupiona będzie na budowaniu świadomości marki, wykorzystywaniu nowych narzędzi marketingu oraz pozyskiwaniu klientów. W kolejnych latach zamierzamy pojawić się także na innych rynkach — zapowiada Paulina Łukjaniuk.