Dwa Polmosy promują Żytnią

Katarzyna Jaźwińska
06-04-2000, 00:00

Dwa Polmosy promują ŻytniąSpirytusowe fabryki z Bielska-Białej i Józefowa poszły śladem zachodnich koncernów i znalazły sposób, by promować swoją wódkę — Extra-Żytnią.Od 15 kwietnia pojawią się billboardy, promujące markę Extra--Żytnia. Przedstawiciele Polmosów deklarują, że nie będą naruszali obowiązującego prawa, zakazującego promocji trunków. Dlatego obie spółki będą sponsorować festiwal kapel i pieśni weselnych. Odbędzie się on 22 lipca w Żytniej w pobliżu Siedlec. W pierwszym etapie promocji w Polsce pojawi się 600 billboardów pod szyldem Żytnia- -Extra Festival z przewodnim hasłem...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Dwa Polmosy promują Żytnią