E-ubezpieczenia zyskują popularność

Katarzyna Jaźwińska
06-10-2000, 00:00

E-ubezpieczenia zyskują popularnośćW sieci są sprzedawane tylko polisy indywidualnePORÓWNANIE OFERT: Dariusz Beruś, prezes KBU Protektor, uważa, że dzięki e-dystrybucji klient może porównać oferty ubezpieczeniowe i wybrać najlepszą. Polis nie da się jednak sprzedawać bez call center.fot. GK Towarzystwa ubezpieczeniowe w Polsce najwięcej tracą na sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych. Szansą na poprawę tej sytuacji jest nie tylko podnoszenie cen polis, ale także ich sprzedaż w Internecie. Dzięki e-dystrybucji koszty mogą spaść nawet o 12 proc. Klient zaś zyskuje nie tylko na niższej...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / E-ubezpieczenia zyskują popularność