Empik ma cel: pół tysiąca sklepów

Po wywołanym pandemią i lockdownami spadku sprzedaży w 2020 r., w tym roku Empik liczy na skok przychodów o ponad 30 proc., do rekordowych 2 mld zł.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się

  • jak i gdzie rozszerzać się będzie sieć stacjonarna Empiku
  • jakie cele wyznaczyła sobie firma w segmencie online i mobile
  • z jaką marką Empik zamierza podbijać zagranicznej rynki

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ