Czytasz dzięki

Epidemia wspiera sprzedaż żywności Campbella

opublikowano: 05-03-2020, 09:14

Jednym z beneficjentów wybuchu epidemii koronawirusa jest producent żywności w puszkach, koncern Campbell Soup. Firma już notuje wzrost popytu na swoje wyroby.

Dyrektor generalny koncernu, Mark Clouse poinformował, że firma pozostaje w kontakcie ze swoimi partnerami detalicznymi, aby przekonać się, czy konsumenci będą utrzymywać swoje wzmożone  zachowanie taką formą żywności.

Campbell Soup
Zobacz więcej

Campbell Soup fot. Bloomberg

Z uwagi na rosnące zakupy, kultowy producent zup już w zeszłym tygodniu zdecydował się  zwiększyć produkcję takich produktów, jak zupy w puszkach, przekąski i spaghetti.

Firma musiała znaleźć alternatywę dla części składników i wykorzystywanych produktów pochodzących z Chin. Chodzi głównie o niektóre opakowania i koncentrat soku jabłkowego. Amerykański producent szacuje, ze około 90 proc. wykorzystywanych składników pochodzi z Ameryki Północnej, zaś około 2 proc. z Państwa Środka.

Campbell podniósł niedawno prognozę  zysku na akcję o 5 centów do przedziału 2,55-2,60 USD. 

b960cf00-66b9-11ea-bc55-0242ac130003
Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk, Bloomberg

Polecane