Czytasz dzięki

Ferrari odnotowuje wzrost zamówień

ARŻ
opublikowano: 03-08-2020, 18:54

Producent aut sportowych w poniedziałek obniżył swoje całoroczne prognozy zysków. Jego dochód w drugim kwartale z powodu pandemii koronawirusa spadł o 60 proc. Ferrari jednocześnie poinformowało o znaczącym wzroście zamówień na samochody, pisze Reuters.

Firma podała, że ​​jej sprzedaż od kwietnia do czerwca ucierpiała z powodu zawieszenia produkcji. Niższe były też jej przychody ze sponsoringu, w tym w związku z zawieszeniem sezonu Formuły 1. Czynniki te spowodowały 60-procentowy spadek skorygowanych zysków EBITDA do 124 mln euro.

Zobacz więcej

Ferrari 488 GTB

Bloomberg

Ferrari spodziewa się, że skorygowany wynik EBITDA za cały rok  wyniesie od 1,075 do 1,125 mld euro. W maju prognozowano, że będą się one mieścić w przedziale od 1,05 do 1,20 mld.

Producent samochodów oczekuje, że przychody osiągną najwyżej 3,4 mld euro w 2020 roku, w porównaniu z wcześniejszymi prognozami na poziomie od 3,4 mld do 3,6 mld.

„Zapotrzebowanie pozostaje duże, a nasz portfel zamówień znacznie się zwiększył” – stwierdził prezes Ferrari Louis Camilleri.

Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
×
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ARŻ

Polecane