W ubiegłym roku spółka Victoria Beckham Ltd odnotowała stratę netto w kwocie 10,2 mln funtów i to mimo 17-proc. wzrostu globalnej sprzedaży. W 2016 r. strata zamknęła się kwotą 8,2 mln funtów.

Wyniki mogą rozczarowywać, szczególnie jeśli weźmie się pod uwagę, że w 2017 r. NEO Investment Partners zasilił spółkę popularnej „Posh Spice” środkami rzędu 30 mln funtów, które miały pomóc w rozwinięciu działalności. O ile w przypadku samej sprzedaży przyniosło to efekty, o tyle sytuacja w przypadku rentowności nie przedstawia się zbyt optymistycznie. Zwłaszcza, że firma od 2013 r. ponosi rokrocznie coraz wyższe straty.
Nowa długoterminowa strategia, w którą włączył się nowy udziałowiec, ma opierać się na redukcji kosztów w celu przywrócenia rentowności.
Firma modowa żony znanego byłego angielskiego piłkarza Davida Beckhama wytwarza wysokiej klasy projekty. Ceny w przypadku sukienek przekraczają kwotę 2 tys. funtów, a płaszczy to co najmniej 3 tys. funtów. Victoria współpracuje również z takimi potentatami branży modowej jak Estee Lauder, Chole i Calvinem Kleinem. Ma tez długoterminową umowę z marką sportową Reebok.
Produkty, już w znacznie niższym przedziale cenowym, poniżej 30 funtów dostarczane są również na rynek amerykański, gdzie tania linia ubraniowa dostępna jest w sieci detalicznej Target.
Oprócz wspomnianego wcześniej NEO IP, drugim współwłaścicielem biznesowym jest Beckham Brand Holdings, firma, która jest w równym stopniu własnością Victorii Beckham, Davida Beckhama i XIX Entertainment.
Swoje biura Victoria Beckham Ltd ma w Londynie, Nowym Jorku i Hongkongu. Obecna jest w ponad 50 krajach gdzie ma ponad 400 dystrybutorów.