Fundusze uwierzyły w tatuażowy biznes

opublikowano: 22-07-2021, 20:00

Platforma do umawiania wizyt w studiach tatuażu pozyskała 2,1 mln zł. Chce podbić rynek europejski i czterokrotnie zwiększyć liczbę klientów.

INKsearch to działający od 2017 r. start-up, który łączy tatuatorów, studia tatuażu i klientów. Swoje usługi oferuje na nim ponad 1,6 tys. artystów (w tym ok. 1,1 tys. z Polski).

– Na początku 2019 r. wartość naszej spółki wynosiła 0 zł. Dziś, dwa lata później, jest wyceniana na 10 mln zł - mówi Mateusz Łagowski, prezes i współzałożyciel INKsearch.

Platformę w dalszym rozwoju zdecydowały się wspierać dwa fundusze - KnowledgeHub i Czysta3.VC. Pierwszy z nich już w 2019 r. zainwestował w spółkę 1 mln zł, teraz dołoży kolejny milion na ekspansję na rynku europejskim. Kapitał od Czysta3VC, w wysokości 1,1 mln zł, zostanie przeznaczony na rozwój sztucznej inteligencji.

– Inwestujemy przede wszystkim w biznesy internetowe, INKsearch to nasza 19 inwestycja. Rynek usług tatuatorskich online ma ogromny potencjał, bo brakuje na nim rozwiązań softwarowych usprawniających działania studiów. Spółka chce odpowiedzieć na ten problem poprawiając komfort pracy tatuatorom i ułatwiając wybór artysty klientom - mówi Szymon Janiak, partner zarządzający Czysta3.VC.

CRM katalizatorem rozwoju
CRM katalizatorem rozwoju
INKsearch dąży do stworzenia kompleksowej oferty dla studiów tatuażu i ich klientów. Zdaniem prezesa Mateusza Łagowskiego wprowadzenie systemu CRM dla studiów tatuażu będzie kluczowym aspektem w rozwoju spółki.
materiały prasowe

INKsearch przeznaczy pieniądze na wdrożenie nowego narzędzia opartego o AI, które będzie analizować zdjęcia tatuaży i automatycznie przypisywać im odpowiednie style oraz opisy.

– Użytkownik nie będzie musiał opisywać interesującego go projektu. Wystarczy, że wrzuci zdjęcie tatuażu, a platforma samodzielnie dobierze projekty w podobnej stylistyce - tłumaczy Mateusz Łagowski.

Zapowiada także aktywny rozwój na rynku europejskim. Obecnie INKsearch jest dostępne w 30 krajach, także poza Europą.

– Stawiamy na strategię rozwoju poprzez miasta. Na dziś w każdej stolicy europejskiej mamy kilkudziesieciu artystów. Chcemy aktywnie zwiększać udział platformy w rynku i budować nasze zespoły w poszczególnych miastach. Na pierwszy ogień pójdą Berlin, Amsterdam, Londyn i Wiedeń - zapowiada Mateusz Łagowski.

W 2020 r. z platformy skorzystało 500 tys. użytkowników, a w pierwszej połowie 2021 r. ich liczba wzrosła o 300 tys. Spółka chce przyspieszyć - do końca roku, dzięki pozyskanym funduszom, planuje zwiększyć ich liczbę o 1,2 mln. Trwają też prace nad systemem CRM przeznaczonym dla studiów tatuażu, który ma wspierać je w zarządzaniu kalendarzem i pracownikami, a także w kontakcie z klientem i w płatnościach. Premiera odbędzie się 15 sierpnia.

Puls Innowacji
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE
×
Puls Innowacji
autor: Anna Bełcik
Wysyłany raz w tygodniu
Anna Bełcik
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane