Czytasz dzięki

Creepy Jar zadowolony ze sprzedaży Green Hell

GSU
opublikowano: 08-04-2020, 09:46
aktualizacja: 08-04-2020, 16:30

Wprowadzenie do gry Green Hell autorstwa Creepy Jar trybu kooperacji na nowo przyciągnęło graczy. Spółka jest zadowolona ze sprzedaży gry po aktualizacji.

We wtorek 7 kwietnia miała premierę obszerna aktualizacja „Green Hell”, która wprowadziła długo wyczekiwany tryb kooperacji. Od tamtej pory, czyli blisko dobę gra znajduje się na drugiej pozycji listy bestsellerów Steam.

- Śledzimy dane o sprzedaży i ona idzie bardzo dobrze. Potwierdzaniem tego może być m.in. pozycja na liście bestsellerów Steam. Przykładowo jak wychodziliśmy z fazy soft lunchu to byliśmy najwyżej na 14 pozycji - mówi Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar.

Na środowej sesji kurs producenta gier zyskiwał ponad 50 proc. Obroty przekraczają 5 mln zł.

W środę w szczytowym momencie w grę jednocześnie grało blisko 6,2 tys. osób, czyli blisko dziesięciokrotnie więcej niż przed premierą. Obecnie liczba graczy przekracza 8 tys. 

- Mogliśmy zaobserwować najwyższą dotychczas liczbę graczy grających w naszą produkcję. W porównaniu do dnia sprzed premiery prawie sześć razy więcej osób sięgnęło wczoraj po Green Hell. Liczymy, że do końca tygodnia będziemy świadkami pobicia kolejnych rekordów graczy grających jednocześnie - mówi Krzysztof Kwiatek.

Poza nową aktualizacja produkcja warszawskiego studia jest obecnie promowana przez Steam w ramach „Midweek Madness”. W najbliższych miesiącach produkcja ma pojawić się na konsolach PS4, Xbox One, Nintendo Switch a także na google VR. W pierwszej godzinie środowej sesji kurs Creepy Jar notował dwucyfrowe wzrosty.

a9c2adc0-8c30-11e9-b683-526af7764f64
Newsletter ICT
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
Newsletter ICT
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GSU

Polecane