Po udanej akcji crowdfundingowej Holo4Labs kolejna spółka z grupy TenderHut sięga po finansowanie społecznościowe. Grow Uperion oferuje platformę grywalizacyjną, która ma wzmacniać motywację i zaangażowanie pracowników. Cel zbiórki to pozyskanie od 0,5 do 1 mln zł.
— Produkt oparty na rozwiązaniach Microsoftu, dotychczasowa współpraca z koncernami Unilever i Mondelez, kontrakt z Rabenem i prowadzone rozmowy z kolejnymi graczami to wybrane czynniki pozwalające nam z optymizmem patrzeć na przyszłość Grow Uperiona. Myślimy jednak o przyspieszeniu naszego rozwoju, w czym pomogą pieniądze z emisji akcji — mówi Małgorzata Celarek, prezes Grow Uperion.
Kapitał zostanie przeznaczony na rozwój oprogramowania i poszerzenie kanałów sprzedaży.
— Nasze corp-upy [czyli start-upy powstające w ramach korporacji — red.] potrzebują wyceny rynkowej, smart money i wsparcia inwestorów, są to firmy mogące zmieniać świat w swoich dziedzinach. Funkcjonowanie w grupie to dla start-upu z jednej strony efektywny akcelerator z dostępem do technologii i klientów, ale po fazie seed jego wyniki są w cieniu dużych, rozwiniętych spółek — dodaje Robert Strzelecki, szef TenderHut.
Inwestorzy mogą spodziewać się wprowadzenia Grow Uperion na NewConnect w 2021 r. Małgorzata Celarek, prezes spółki, nie wyklucza też scenariusza z pozyskaniem inwestora branżowego.