Hilton przy plaży nad Bałtykiem

opublikowano: 28-10-2018, 22:00

Hilton Świnoujście Resort & Spa powstaje w Baltic Park Molo należącym do grupy Zdrojowa Hotels.

Hilton ogłosił plan otwarcia w 2020 r. hotelu w Świnoujściu. Zapowiedź jest bezpośrednim następstwem umowy franchisingowej ze Zdrojowa Hotels. Budowa 167-pokojowego obiektu z bezpośrednim dostępem do plaży już się rozpoczęła. Hotel zaoferuje SPA, fitness, siłownię oraz restauracje i bary zarówno w lobby, jak i na dachu. Będzie miał również dostęp do działającego już na terenie Baltic Park Molo krytego parku wodnego, w którym znajduje się pięć basenów oraz różne atrakcje rodzinne i sportowe, np. zjeżdżalnie, falę do surfowania i sauny.

W Świnoujściu pod parasolem Zdrojowa wyrośnie obok Radisson Blu hotel marki
Hilton Hotels & Resorts.
Zobacz więcej

KURORTY:

W Świnoujściu pod parasolem Zdrojowa wyrośnie obok Radisson Blu hotel marki Hilton Hotels & Resorts. Fot. ARC

Na świecie Hilton posiada ponad 200 hoteli w miejscowościach wypoczynkowych — w górach, nad morzem czy w ośrodkach sportowych (wszystkich ma ponad 5400). Hilton Świnoujście Resort & Spa stanie się częścią europejskiej grupy liczącej 15 hoteli w Szwajcarii, Francji, Chorwacji, Hiszpanii i we Włoszech. Według danych firmy doradczej Hotel Professionals, Hilton jest drugą co do wielkości (po Accor Orbis) siecią hotelową w Polsce, oferującą około 3,2 tys. pokoi.

— Zapotrzebowanie na infrastrukturę hotelową w Polsce stale rośnie. Nadmorskie miasta wypoczynkowe, takie jak Świnoujście, Kołobrzeg czy Gdańsk, stają się coraz bardziej popularne, zarówno w kraju, jak i zagranicą — wyjaśniał korzyści sieci z umowy Patrick Fitzgibbon, wiceprezes działu rozwoju Hilton na rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Grupa hotelowa Zdrojowa Invest & Hotels koncentruje się na polskich miejscowościach wypoczynkowych. Zarządza 11 stylowymi nieruchomościami hotelowymi klasy premium w najlepszych lokalizacjach w górach i nad morzem, w tym Radisson Blu w Świnoujściu. Zdrojowa znana jest m.in. z tego, że wprowadziła na rynek polski condo hotele, stając się liderem na tymże rynku.

— Grupa Zdrojowa Invest & Hotels kontynuuje strategię dywersyfikacji. Nie oznacza to, że skoncentrujemy się jedynie na hotelach pod markami międzynarodowych sieci. Jeśli będziemy realizować kolejne hotele na już konkurencyjnym polskim rynku, planujemy obiekty zarówno pod naszymi markami indywidualnymi, np. Diune Hotel w Kołobrzegu, jak też we franczyzie, zawsze jednak pod parasolową marką naszej sieci Zdrojowa Hotels — powiedział Jan Wróblewski, współwłaściciel Zdrojowa Invest & Hotels.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Berłowski

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Nieruchomości / Hilton przy plaży nad Bałtykiem