Hubstyle myśli o branży gier

opublikowano: 16-09-2020, 08:27

Spółka Hubstyle, która jest właścicielem marek odzieżowych, w ramach przeglądu opcji strategicznych rozważa przejęcie lub połączenie ze spółkami z branży gier.

Pod uwagę brana jest także sprzedaż aktywów odzieżowych obejmujących jednostki zależne oraz prawa własności do znaków towarowych.

Zobacz także
Wojciech Czernecki, prezes Hubstyle
ARC

"W ramach przeglądu Spółka dokona analizy możliwych działań mających na celu wzmocnienie lub zmianę profilu działalności grupy kapitałowej Spółki, w tym w szczególności poprzez analizę możliwości przeprowadzenia akwizycji oraz dezinwestycji wybranych aktywów. Analizy prowadzone przez Spółkę będą połączone z badaniem rynku fuzji i przejęć w danych obszarach. Rozważane działania mogą obejmować m.in. przenoszenie poszczególnych aktywów w ramach grupy kapitałowej Spółki, a także przeprowadzenie akwizycji oraz dezinwestycji wybranych aktywów" - podało Hubstyle. 

Po ośmiu miesiącach 2020 r. spółka miała 10 mln zł skonsolidowanych przychodów - dwa razy więcej niż w analogicznym okresie 2019 r. Do wzrostu walnie przyczyniła się sprzedaż środków ochronnych, która wyniosła 3,2 mln zł (przy czym w sierpniu zaledwie 13 tys. zł).

Po pierwszym kwartale strata netto spółki wynosiła 1,2 mln zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane