Influencer tubą marki

opublikowano: 05-08-2018, 22:00

Już 9 sierpnia w poznańskim Idea Hubie odbędą się bezpłatne warsztaty „Influencer pomoże zdobyć klientów małym firmom”.

Już 9 sierpnia w poznańskim Idea Hubie odbędą się bezpłatne warsztaty „Influencer pomoże zdobyć klientów małym firmom”. Uczestnicy spotkania dowiedzą się m.in., jak można skorzystać z możliwości, jakie daje tzw. influencer marketing, jakie profity przynosi firmom współpraca z osobami popularnymi w internecie i aktywnie udzielającymi się w mediach społecznościowych, a przede wszystkim — kim są influencerzy i czego można się od nich dowiedzieć.

Warto dodać, że według raportu Newspoint „Analityka i monitoring influencerów” aż 72 proc. fanów wpływowych internautów uznaje posty, które ci ostatni umieszczają, za pierwsze źródło informacji o produktach. Warsztaty odbędą się 9 sierpnia o godz. 18 przy ul. Małe Garbary 9 w Poznaniu. Spotkanie poprowadzi Arkadiusz Popiel, młodszy menedżer marki w Komputronik Gaming. W związku z ograniczoną liczbą miejsc obowiązują zapisy.

Zgłoszenia należy wysyłać na adres: garbary@ihub.pl.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Influencer tubą marki