Innowacja za miliard dolarów (WIDEO)

OSZ, Bloomberg
opublikowano: 2013-01-14 17:45

Osoby odwiedzające parki rozrywki Disneya nie będą już potrzebowały kluczy do pokojów hotelowych, biletów i kart kredytowych. Wystarczy specjalna bransoleta.

Disney, operator gigantycznych parków rozrywki, planuje w najbliższych miesiącach uruchomić nowy system zarządzania o nazwie MyMagic+, którego głównymi elementami będzie strona internetowa, aplikacja na smartfony i bransoleta.

Tak wygląda bransoleta Disneya przykładana do czytnika fot. Disney
Tak wygląda bransoleta Disneya przykładana do czytnika fot. Disney
None
None

Disney chce, by odwiedzający mogli jeszcze w domu dokładnie zaplanować swoją wycieczkę, a dzięki powiadomieniom z aplikacji unikali kolejek przy poszczególnych atrakcjach w parku. Bransoletka będzie z kolei powiązana z informacjami o karcie kredytowej, więc przy pomocy gadżetu na nadgarstku można będzie zrobić każde zakupy na terenie parku.

Według analityków zapytanych przez agencję Bloomberg, cały system mógł kosztować Disneya nawet 1 mld USD. Pojawiają się też głosy, że za bardzo ingeruje on w prywatność zwiedzających.

Obejrzyj materiał wideo Bloomberga