Inwestorzy przekonali się do debiutanta

Kamil ZatońskiKamil Zatoński
opublikowano: 2014-11-03 00:00

Prawa do akcji CDRL, spółki, która debiutowała na GPW w poniedziałek, systematycznie pną się w górę.

W piątek kurs rósł nawet o 3,6 proc., do 16,69 zł. Cena emisyjna w ofercie publicznej wynosiła 14,9 zł, jej uczestnicy są więc na 12-procentowym plusie. Pieniądze z emisji pójdą na rozbudowę sieci sprzedaży, sklepu internetowego oraz inwestycje w logistykę. Przy cenie za akcję na poziomie 14,9 zł kapitalizacja firmy to 573 mln zł.

W I połowie 2014 r. Grupa CDRL zanotowała 71,7 mln zł przychodów oraz 6,1 mln zł zysku netto, wobec 65,4 mln zł przychodów i 0,8 mln zł straty w analogicznym okresie 2013 r. Prognoza na 2014 r. zakłada osiągnięcie 10,9 mln zł zysku netto. CDRL zarządza siecią prawie 350 sklepów z odzieżą dziecięcą marki Coccodrillo. Prowadzi je samodzielnie lub na zasadzie franczyzy, a ponad 140 zlokalizowanych jest poza Polską.