iRadio w zasięgu Apple

TR, The New York Times
opublikowano: 03-06-2013, 09:24

Apple szykuje się do wprowadzenia na rynek nowego serwisu – iRadio.

Przedsięwzięcie, które pozwoli na dobieraniu utworów muzycznych pod gusta użytkowników jest realizowane już od zeszłego lata. Technologicznie koncern z Cupertino jest już przygotowany. Problemem w otwarciu iRadia są jednak umowy licencyjne z producentami muzyki.

Apple szykuje się do wprowadzenia na rynek nowego serwisu – iRadio (Fot. Bloomberg)
Apple szykuje się do wprowadzenia na rynek nowego serwisu – iRadio (Fot. Bloomberg)
None
None

Koncerny muzyczne, współpracą z którymi Apple jest zainteresowane, pragną wyższych opłat z tytułu praw autorskich oraz gwarantowaną minimalną stawkę za licencję muzyki.

Dotychczas producent iPhone’a porozumiał się z Universal Music Group oraz Warner Music Group. W dalszym ciągu prowadzone są pertraktacje z Sony Music Entertainment. Jeżeli negocjacje zakończą się pomyślnie, być może debiut pierwszej internetowej rozgłośnie radiowej spod znaku nadgryzionego jabłuszka odbędzie się w czerwca podczas corocznej konferencji - Apple Worldwideo Developers Conference.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: TR, The New York Times

Polecane