Irlandczycy zabiorą nas na urlop

opublikowano: 03-02-2019, 22:00

W Polsce zadebiutowało Click & Go, internetowe biuro podróży z Irlandii. W tym roku celuje w minimum 5 tys. klientów.

Polacy jeżdżą do Irlandii do pracy, a Irlandczycy przyjechali do Polski, by organizować Polakom wczasy. Model biznesowy Click & Go, irlandzkiego operatora turystycznego, opiera się na oferowaniu przez internet podróży, których poszczególne elementy można samodzielnie dodawać lub usuwać.

Irlandzkie Click & Go, którego polskim biurem kieruje Michał Głowa, próbuje przenieść trend DIY, czyli „zrób to sam”, na branżę turystyczną. Spółka liczy na to, że skusi klientów tanimi i elastycznymi ofertami podróży.
Zobacz więcej

ZRÓB TO SAM:

Irlandzkie Click & Go, którego polskim biurem kieruje Michał Głowa, próbuje przenieść trend DIY, czyli „zrób to sam”, na branżę turystyczną. Spółka liczy na to, że skusi klientów tanimi i elastycznymi ofertami podróży. Fot. ARC

— Click & Go bazuje na nowoczesnych rozwiązaniach, takich jak dynamiczne pakietowanie czy boty, które samodzielnie zbierają dane do przygotowania oferty dla indywidualnego klienta. Dynamiczne pakietowanie pozwala weryfikować ceny i dostępne terminy w czasie rzeczywistym. Nie jesteśmy typowym biurem podróży, gdzie przygotowane oferty leżą na półkach, a ich ceny są planowane na wiele tygodni wcześniej. Brak stacjonarnych punktów sprzedaży i pośredników powodują, że nasza oferta jest bardzo atrakcyjna cenowo, a standard usług, ich dostępność oraz mobilność jest znacznie wyższa niż w tradycyjnych biurach — mówi Michał Głowa, country manager w Click & Go, który wcześniej kierował marką turystyczną 7Islands.

Polska to dla firmy, która jest jednym z najszybciej rozwijających się irlandzkich start- -upów, pierwszy rynek zagraniczny.

— Polski rynek turystyczny rozwija się bardzo dynamicznie i jest jednym z najszybciej rozwijających się w Europie. Prognozy na najbliższe 5-6 lat wskazują, że pojawi się tu 3-6 milionów nowych potencjalnych klientów. Nasz plan minimum na 2019 r. to 5 tys. klientów oraz przychód na poziomie 8 mln zł — mówi Michał Głowa.

Spółka na początku ma oferować przede wszystkim podróże europejskie.

— Dostrzegamy bardzo wyraźny wzrost zainteresowania ofertami typu city break. Krótkie wyjazdy, jedno- lub kilkudniowe dzięki rosnącej siatce połączeń lotniczych bardzo się spopularyzowały w naszym kraju. W 2020 r. planujemy wprowadzić oferty umożliwiające podróżowanie po całym świecie oraz rejsy statkami wycieczkowymi — zapowiada Michał Głowa.

Spółka liczy, że szybko stanie się rentowna.

— Plan zakłada 2022 r., ale nasza ambicja, doświadczenie i wyniki wskazują na 2021 — mówi szef Click & Go.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcel Zatoński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy