IZ będzie uczył obsługi klienta

Rafał Jesswein
10-05-2001, 00:00

IZ będzie uczył obsługi klienta

Warszawski Instytut Zarządzania organizuje w dniach 18-18 maja konferencję poświęconą obsłudze kluczowych klientów firmy, sposobom ich pozyskiwania oraz dostosowaniu systemu pracy do kryteriów i wartości stosowanych przez klientów. Tematem seminariów będzie rozwijanie relacji z klientami jako jedna z metod uzyskania i utrzymania przewagi nad konkurentami to główne tematy Druga edycja konferencji Obsługa Klienta 2001 odbędzie się w warszawskim hotelu Sofitel Victoria.

Zajęcia poświęcone będą organizowaniu systemu obsługi przy wykorzystaniu narzędzi internetowych, technologiczne rozwiązania stosowane przy budowaniu działów obsługi klienta i call center. W programie przewidziano również zajęcia poświęcone telemarketingowi oraz praktycznym aspektom przetwarzania danych osobowych zgodnie z prawem.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Rafał Jesswein

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / IZ będzie uczył obsługi klienta