Jak dotrzeć do klienta dzięki danym

opublikowano: 20-09-2018, 22:00

Już w najbliższą środę, 26 września, w łódzkim Idea Hubie, odbędą się bezpłatne warsztaty „Poznaj klienta dzięki danym i rozwijaj biznes w sieci”.

Podczas wydarzenia uczestnicy dowiedzą się m.in. jakie są obecnie dostępne narzędzia pomocne przy analizie danych i w jaki sposób z nich korzystać, aby przyniosły jak najlepsze efekty. Padną również odpowiedzi na pytania: jak zacząć mierzyć skuteczność strony w Google Analytics, jak przełożyć cele i KPI (kluczowe wskaźniki efektywności) na informacje zestawione ze sobą tak, by szybko wyciągać wnioski oraz co robić z wiedzą pozyskaną dzięki danym i jak przełożyć ją na skuteczne dotarcie do potencjalnego klienta. Warsztaty odbędą się 26 września o godz. 8 w łódzkiej Manufakturze przy ul. Derenowskiej 58A. Szkolenie poprowadzi Aleksandra Lisiecka, analityk cyfrowy w agencji interaktywnej Bluerank. W związku z ograniczoną liczbą miejsc obowiązują zapisy.

Zgłoszenia należy wysyłać na adres: drewnowska@ihub.pl.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Jak dotrzeć do klienta dzięki danym