Jak promować markę w social mediach

27-08-2018, 22:00

30 sierpnia, w ramach Szkoły Letniej Innowacji i Przedsiębiorczości (SLIP) w Krakowie, odbędą się bezpłatne warsztaty „Jak uniknąć fakapu, budując społeczność w social media?”.

Zdaniem organizatorów spotkania, obecność marki w wybranych serwisachspołecznościowych to dziś konieczność. Choć samo założenie tzw. fanpage’a (strony będącej oficjalną wizytówką firmy, marki lub osoby publicznej) nie jest trudne, to komunikacja z obserwującymi wymaga znajomości pewnych zasad. Uczestnicy warsztatów dowiedzą się m.in., jak zaradzić sytuacjom kryzysowym, w jaki sposób dbać o dobry kontakt z odbiorcami, jak poradzić sobie z tzw. hejterami, czyli osobami wyrażającymi kłótliwe i agresywne komentarze w sieci oraz jak przyznać się do porażki, nie tracąc przy tym klientów.

Program SLIP jest skierowany m.in. do start-upów i innowacyjnych firm MŚP, które poszukują pracowników wśród krakowskiej społeczności akademickiej.

Zarejestrować się na wydarzenie można na stronie https://goo.gl/ forms/MfL2mvUQVhztQCFj1.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Jak promować markę w social mediach