Jak stworzyć i promować produkt

opublikowano: 07-11-2018, 22:00

Będzie to seria spotkań dla naukowców i przedsiębiorców na temat komercjalizacji nauki i transferu technologii.

Uczestnicy dowiedzą się m.in. jak zaprojektować koncepcję produktu i gdzie go prototypować, w jaki sposób definiować problemy badawczo- -rozwojowe i zarządzać ich finansowaniem, aby w naturalny sposób wchodziły do gospodarki, a także gdzie produkować małe serie produktów i kiedy się to opłaca. W ramach wydarzenia zaplanowano całodniową debatę w formie okrągłego stołu (13 listopada, godz. 15-20, Dom Dziennikarza, ul. Foksal 3/5) i bezpłatne warsztaty dla naukowców (14-16 listopada, godz. 18-20, Mindspace, ul. Koszykowa 61 oraz Centrum Nowych Technologii UW, ul. Banacha 2c). Ponadto podczas tygodnia komercjalizacji odbędzie się premierowy pokaz serii filmów poświęconych wprowadzaniu produktu na rynek.

Zapisy i więcej informacji: konferencja.inventity.net/.

Od 13 do 16 listopada w Warszawie odbędzie się „Groving Pains School Tech Innovation Week '18”.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Gospodarka / Jak stworzyć i promować produkt