Jan Nowicki twarzą T-Mobile

ONO
opublikowano: 05-06-2011, 15:05

T-Mobile, który w niedzielę oficjalnie zastąpiła markę Era, jednak zdołał znaleźć celebrytę na rynku przebranym już przez banki (

Sieć T-Mobile w Polsce przyjmie logo „T” oraz hasło przewodnie - „Chwile, które łączą”, polską wersję hasła Deutsche Telekom - „Life is for sharing”. W ciągu najbliższych tygodni dostosowany zostanie wygląd ponad 1 tys. salonów i sklepów sieci T-Mobile do standardów i wizualizacji tej marki na świecie.


 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ONO

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Jan Nowicki twarzą T-Mobile