JMS: rzetelność pozwala utrzymać się na rynku

MAR
opublikowano: 27-12-2011, 00:00

Liderzy w regionach: kujawsko-pomorskie

Specjaliści od dużych powierzchni. Jedną ze specjalności firmy JMS jest budowa obiektów handlowych. Jednym z nich jest ten nowy, nie oddany jeszcze do użytku market sieci Biedronka w Warszawie.

Toruńska spółka budowlana od dziesięciu lat osiąga sukcesy praktycznie w całym kraju, a powstała w pewnym sensie z konieczności...

Jacek Julkowski, prokurent JMS, wspomina, że firma zaczynała od świadczenia usług montażu konstrukcji stalowych i stopniowo rozszerzała działalność.

— Pomysł na utworzenie spółki zrodził się z konieczności — duża firma budowlana, w której wcześniej pracowaliśmy, kończyła działalność i w związku z tym zaczęliśmy myśleć o własnym biznesie — dodaje Jacek Julkowski.

Obecnie JMS buduje obiekty handlowe, restauracyjne, hale magazynowe i specjalistyczne obiekty przemysłowe, w tym linie technologiczne i konstrukcje wież. Zamówienia spływają do Torunia z całego kraju — od Szczecina do Rzeszowa, przez Wrocław i Olsztyn. Jak podkreślają władze spółki, sukces nie byłby możliwy bez zespołu pracowników.

— Na początku 2010 r. powiększyliśmy zespół o grupę wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych inżynierów, którzy kierują naszymi budowami. Poza tym zintensyfikowaliśmy działania marketingowe wśród inwestorów, dzięki czemu zyskaliśmy wiele zamówień — ocenia Marek Ringwelski, prezes JMS. Podkreśla, że w biznesie starają się kierować wysoką jakością pracy, zasadami fair play i szacunkiem do klientów.

— Za punkt honoru stawiamy sobie solidność w kontaktach z pracownikami i podwykonawcami. Staramy się na bieżąco regulować wszystkie zobowiązania. Dzięki temu mamy tę samą ekipę od lat. Nasza załoga praktycznie nie rotuje — mówi Marek Ringwelski.

Spółka zamierza w kolejnych latach realizować strategię długofalowej współpracy ze stałą grupą odbiorców, pracowników i podwykonawców.

— Naszym celem jest umocnienie pozycji na trudnym rynku podczas nadchodzącej kolejnej fali kryzysu w budownictwie — sumuje Jacek Julkowski.

miejsce w rankingu ogólnopolskim 4

WYNIKI 2010 r.Zatrudnienie 25 osób Przychody 45,13 mln zł Zysk netto 3,63 mln zł

STRATEGIA: Przede wszystkim firma koncentruje się na zapewnieniu jak najlepszej pozycji rynkowej na wypadek drugiej fali kryzysu i na wypracowaniu dobrych warunków do dalszego rozwoju, gdy powróci koniunktura.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAR

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu