Kampania Springera o miesiąc później

Axel Springer przesuwa o miesiąc kampanię reklamową nowego dziennika opiniotwórczego. Miała ona wystartować na początku marca, teraz jest mowa o początku kwietnia. Niemiecki wydawca chce jeszcze raz przeanalizować plany wprowadzenia dziennika, po tym, jak zmieniło się otoczenie konkurencyjne pisma. Agora zamknęła kilka dni temu „Nowy Dzień”, a szefowie nowego projektu Michała Sołowowa potwierdzili wczoraj nasze informacje, że gazeta nie będzie dziennikiem ogólnopol- skim, ale dodatkiem mazowieckim.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ