Czytasz dzięki

Klient w centrum uwagi

  • Materiał partnera
opublikowano: 27-11-2019, 10:23

Współczesne urządzenia drukujące to wyspecjalizowane komponenty infrastruktury IT, które pełnią ważną funkcję w przetwarzaniu danych.

Trudno wyobrazić sobie biuro, urząd, przychodnię lub inną organizację bez urządzeń drukujących, kopiujących i skanujących. — W DKS stawiamy na nieustanny rozwój, rozszerzanie oferty i zakresu działania. Staramy się wsłuchiwać w potrzeby klientów i dostosowywać strategię tak, by jak najlepiej odpowiadać na ich oczekiwania — mówi Michał Gockowiak, dyrektor zarządzający sprzedażą bezpośrednią i serwisem w DKS. Ostatnia korekta strategii miała miejsce w 2015 r. Postawiono nacisk na outsourcing usług (kontrakty serwisowe i najem produktów) oraz współpracę z uznanymi dostawcami urządzeń i oprogramowania. Poza kooperacją z Konica Minolta dołączono produkty takich firm jak Canon, Lexmark i HP. Poszerzono kompetencje w zakresie instalacji i obsługi oprogramowania, m.in. SafeQ, UniFlow, PaperCut czy Q-Vision. Zwiększono wybór zarówno w środowisku druku biurowego, jak i urządzeń produkcyjnych i szerokoformatowych A0.

Zdajemy sobie sprawę, że jeszcze wiele pracy przed nami. Będziemy nieustannie koncentrować się na poprawie jakości naszej oferty i usług. Mam nadzieję, że docenią to nasi obecni i przyszli klienci — mówi Michał Gockowiak, dyrektor zarządzający sprzedażą bezpośrednią i serwisem w DKS. [FOT. WM]
Zobacz więcej

WYZNACZONY CEL:

Zdajemy sobie sprawę, że jeszcze wiele pracy przed nami. Będziemy nieustannie koncentrować się na poprawie jakości naszej oferty i usług. Mam nadzieję, że docenią to nasi obecni i przyszli klienci — mówi Michał Gockowiak, dyrektor zarządzający sprzedażą bezpośrednią i serwisem w DKS. [FOT. WM]

Zmieniające się trendy

— Kiedyś większość serwisowanych przez nas urządzeń była własnością klienta, natomiast teraz przeważają dzierżawy połączone z serwisem. Rośnie też świadomość klientów. Większość z nich chce się skoncentrować na zadaniach związanych z główną działalnością i oczekuje, że odpowiedzialność za utrzymanie sprawności środowiska druku przejmie na siebie dostawca — tłumaczy Michał Gockowiak. Dobrze dobrane maszyny drukujące i oprogramowanie bardzo usprawniają procesy związane z drukiem tradycyjnym, ale i znacząco przyczyniają się do uproszczenia procesu digitalizacji w przedsiębiorstwie. Cyfryzacja postępuje, mimo tego dalej jest ciągłe zapotrzebowanie na używanie papieru. — Z jednej strony proponowane przez DKS urządzenia przez szybkie drukowanie wspierają procesy biznesowe, natomiast funkcja skanowania i odpowiednio dobrane oprogramowanie (np. OCR, archiwizacyjne) jest nieodzowna przy pracy z dokumentami cyfrowymi — podkreśla przedstawiciel DKS.

Jasne zasady, profesjonalna obsługa

— Staramy się minimalizować czas i zaangażowanie klienta, dlatego postawiliśmy na rozbudowę biura obsługi klienta. Automatyczne zgłoszenia informują nas o problemach i stanie materiałów eksploatacyjnych. Mamy jedną infolinię przeznaczoną tylko dla zgłoszeń serwisowych, które w szybki sposób trafiają do działu serwisu. Zatrudniamy 40 wykwalifikowanych techników serwisu, pracowników wsparcia software, którzy odbywają regularne szkolenia — tłumaczy Michał Gockowiak. Firma stawia na szybkość reakcji serwisu i rozwija sieć oddziałów (obecnie 12), aby szybciej dotrzeć do klienta. Wszystkie te elementy wpływają na utrzymanie standardu obsługi na wysokim poziomie oraz minimalizację przestoju pracy maszyn. Jakość działań i procedur jest potwierdzona odpowiednimi certyfikatami jakości ISO 9001, 14001 i już niedługo 27001.

Szeroki wachlarz produktów

W dziale sprzedaży rozwiązań dla biur w DKS priorytetem jest obecnie sprzedaż urządzeń nowych i zaawansowanych rozwiązań opartych na rozbudowanych systemach software’owych. Ich zadaniem jest automatyzacja pracy, koordynacja przepływu dokumentów, kontrola nad drukiem pod kątem zarządzania i redukcji kosztów, elektroniczna archiwizacja dokumentów oraz bezpieczeństwo danych. — Ważny jest dla nas rozwój. Koncentrujemy się na potrzebach klienta i zmieniającego się otoczenia. Stale staramy się ulepszać ofertę. Wiemy, że cały czas jest dużo do zrobienia. Poszerzamy wiedzę, ale również przekazujemy ją naszym klientom. Dla naszych stałych i potencjalnych klientów organizujemy konferencje, dni otwarte i inne eventy, które są nieodzownym punktem naszego działania. Podczas dni otwartych poza nowinkami technicznymi mówimy o trendach i kierunkach rozwoju. Wszystkie przy wsparciu licznych partnerów, takich jak Akonda, Canon, Duplo, EFI, Konica Minolta, KIP, OKI, Este czy Contex — podkreśla Michał Gockowiak. Proces zmian i dostosowywania DKS do nowej strategii wymagał pracy i zaangażowania całego zespołu handlowego, serwisowego, kierownictwa, logistyki i administracji. Z sukcesem — od 2015 r. liczba obsługiwanych urządzeń wzrosła o 500 proc. i na koniec 2019 r. przekroczy 9 tys. sztuk.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał partnera

Polecane