Kluska dźwignią innowacji

WCH
opublikowano: 21-03-2007, 00:00

Chcą radzić, jak dobrze wydać pieniądze na rozwój firmowego IT.

Chcą radzić, jak dobrze wydać pieniądze na rozwój firmowego IT.

Polska ma szansę zmniejszyć różnicę dzielącą nas od bardziej rozwiniętych gospodarczo i cywilizacyjnie państw. Firmy się modernizują i stawiają na nowe, innowacyjne technologie. Temu, aby przedsiębiorcy wiedzieli m.in., na co najlepiej wydać ciężko zarobione pieniądze, służy powołanie przez Business Centre Club zespołu ds. promocji informatyki i telekomunikacji. Zespołowi przewodniczy Krzysztof Szubert.

— Razem z firmami z branży informatycznej, telekomunikacyjnej, które są członkami klubów, przygotowujemy seminaria, prezentacje, spotkania. Naszym celem jest dostarczanie informacji z zakresu najnowszych rozwiązań oraz trendów, pomoc w zakresie wyszukiwania i wyboru rozwiązań IT oraz monitorowanie rynku informatycznego — mówi Krzysztof Szubert.

Zespół organizuje comiesięczne spotkania z interesującymi ludźmi. Niedawno gościem klubu był Roman Kluska, były prezes i założyciel Optimusa i Optimusa Net, który przekształcił się w popularny portal Onet, autorytet w środowisku biznesowym i informatycznym.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WCH

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu