- Nasza spółka notuje świetne wyniki finansowe. Mimo rynkowego kryzysu zwiększamy przychody. Po dziewięciu miesiącach tego roku (w porównaniu do analogicznego okresu 2008 r.) nasz zysk netto wzrósł o ponad 600 proc., wskaźnik EBITDA o ponad 160 proc. Dlatego doszliśmy do wniosku, że nadszedł czas aby rozpocząć przygotowania do wejścia na giełdę – mówi Sławomir Pięta, prezes Kolportera Service.
Przychody firmy za dziewięć miesięcy bieżącego roku wyniosły 1,4 mld zł.
– Pieniądze przeznaczymy na dalszy dynamiczny rozwój firmy, m.in. przez zakup innych spółek – dodaje prezes.
Jak zapewnia Kolporter Service, spółka jest w pierwszej piątce dystrybutorów wyrobów tytoniowych. Wprowadziła też marki własne dla napojów energetycznych i izotonicznych.
„W planach jest powiększenie tej oferty o mrożone herbaty, słodycze, leki OTC
i wodę mineralną” – czytamy w komunikacie. DI